Mitt allt



Jag vet att jag inte är bra på kontrollera mig när jag blir arg, men ljuga ? Det är det sista jag skulle göra för dig! Klart jag blir arg när du tror att jag ljuger för dig! Skulle aldrig få för mig att göra det, aldrig! Och det trodde jag du visste om mig när du själv sagt att jag är den ärligaste du vet. Jag försöker vara den bästa flickvännen som finns, den bästa flickvännen som du aldrig vill lämna. Så snälla älskling, lova att aldrig lämna mig! Du är allt jag vill ha, och ingen annan kan få det att ändras. När jag tittar in i dina ögon ser jag hur lycklig du är, och jag hoppas inte det är något som jag bara får för mig utan att du verkligen är lycklig med mig. Jag kan iaf stolt säga att jag har den underbaraste och finaste pojkvännen som finns. Ingenting på denna jord kan få mig att sluta älska dig, du är allt jag har och allt jag ber om. Du och jag, det är en självklarhet. Du och jag föralltid, until death do us apart. Jag älskar dig mest av allt

Kommentarer
Postat av: mathea

Söta!

kram!

2010-02-21 @ 13:42:45
URL: http://ispravak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0