Söndag, igen.

Och som sagt, helgerna går alldeles för fort.. I fredags mötte jag upp älskling och vi drog till hagadal och badade. Det var ytterst mysigt och vi hade jätte kul. Igår tog jag och plutten det lugnt och kollade på melodifestivalen på kvällen och åt lite gott. Nu sitter tyvärr plutten på bussen hem och det känns så jäkla tråkigt att sitta här själv och veta att man måste vänta i fem dagar innan man får träffa honom igen. Anyway, nu ska jag gå och äta chokladmuffins som jag och oskar bakade innan han åkte hem.





Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag mumsar på smeten :) hihi <3 love!

2010-02-07 @ 22:07:29
Postat av: malin

åååh, vad sugen jag blev nu (a)

2010-02-08 @ 23:33:55
URL: http://maolineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0