Helgen

Ja, min uppdatering är sämst just nu. Men har apu så har helt enkelt inte haft tid till datorn i helgen. Förlåt för det. Well, var ledig i fredags iaf (massa mys med älskling) Sen igår jobbade jag från 7 till 16.00, kom hem och sedan på kvällen gjorde vi räkmackor till  melodifestivalen och hade det trevligt med hela familjen + min finaste ♥ synd bara att fel vann... Älskling åkte nyss, jätte tråkigt, saknar honom redan :( men han fick åka tidigare pga att jag ska börja jobba nu vid 14.00 till 21.00. Ska äta något nu och sedan dra mig ner till apun. förlåt igen för dålig update.


Kommentarer
Postat av: Lolly

Säljer massor med kläder pga av student flytt! BILLIGT

www.lollysbloppis.blogg.se

2010-03-14 @ 18:30:41
URL: http://lollysbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0