Jag är hemma!

Och det är så skönt att vara hemma! Även fast jag tycker det är jätte kul att vara på hemtjänst så är det så skönt att komma hem och koppla av, för man måste tänka exakt hela tiden när man jobbar där. Och jag vet vad ni tänker om hemtjänst, så som att det är tråkigt och äckligt med gamla, men ärligt, endel gamla är så jäkla coola runt ut sagt! Haha, men alla tycker olika. Iaf! Åt nyss och nu sitter jag och kollar lite på tv och kollar i h&m katalogen som kom idag :) är riktigt sugen på att skicka efter en jeansskjorta som finns i katalogen! (på sidan 41!) Ska foto dagens nu, hörs

Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

Hallådär!

Kikar in och önskar dig en trevlig kväll :)

Har du sportlov än?,

2010-03-02 @ 18:48:03
URL: http://www.haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0