15 december

Hej bloggen!

Vaknade vid halv nio idag och fick nått ryck och började städa och byta gardiner i rummet, så nu ser det mysigt ut. Efter att jag var klar med det åkte jag till doktorn, där klippte bort halva min nagel, och jag skojar inte hur ont det gjorde! bedövningssprutan tog ju inte så bra så.. Så kan tänka mig hur ont det kommer göra när den bedövningen släpper. Har fått order av doktorn att inte gå och ligga med foten högt upp, undra hur det kommer gå när jag oftast springer omkring och har svårt att sitta still ? Aja får fortsätta att sitta och glo tills klockan halv fem, för då måste jag ner till apu-platsen, eftersom min lärare och handledare kommer och vi ska prata om nått ? Whatever, nu ska jag äta lussebullar och dricka julmust! Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0