21 december

Haha, känner att min upd har varit sämst under helgen! Men det finns en anledning.. Jag har nämligen jobbat hela helgen! Lördag: 14,00-21-30 & söndag: 7,00-16,00! Så har inte hunnit med bloggen som ni märker på mina jobbtider. Aja, nu är apun slut iaf, och jag saknar det lite.
Skola idag, egentligen, men jag har feber och förkyld, så blev att vara hemma idag, för inte tänker jag gå ut med feber i 16 minus ? Så nu sitter jag och glor och pratar med mamma. Vad finns det annars att göra när man är sjuk ? Får ju inte väcka min lilla oskar som ligger och sover förens vid ett.

Nu ska jag gå och äta något!
Hörs senare

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hej! haft en bra dag?:)

2009-12-21 @ 16:39:32
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0