27 december

Tänk att det redan är den 27e december! Inte många dagar kvar på 2009.. Anyway! Min upd har varit dålig pga att jag och älskling åkte till södra vi igår och var barnvakter till mina kusiner linnea och hugo! Eftersom moster och johan skulle festa. Det var hur mysigt som helst, och kul! Extra kul var det när jag och oskar skulle blåsa upp luftmaddrassen (en sån som blåses upp när man sätter i kontakten och startar den) Vi stod nog i 20 minuter och fattade inte varför maddrassen inte blåstes upp när vi startade den! Men sen kom oskar på att man var tvungen att vrida på en sak för att luften skulle åka in. Så när vi hade startat den så hade luften blåst ut hela tiden.. Haha! Iaf, ska kolla igenom lite bilder nu och fortsätta kolla på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0