Dagen har börjat bli bra..

Anledningen till att jag inte har skrivit typ nått på hela dagen är för att min dag har varit åt helvete, bara klagat hela tiden känns det som och har inte velat skriva massa klag inlägg på hur irriterad jag varit. so now you know the reason! Aja, har precis tagit en dusch nu och gjort en avslappnande ansiktmask med tända ljus, det fick mig att koppla av lite iaf och fått mig lite gladare. Nu ska jag bara föna håret, plugga lite, ringa älskling och sedan sova! ♥

Btw, idag var jag snäll mot min mamma och köpte henne en julros och två vaniljhjärtan innan jag gick på bussen hem! Snällt va ? Haha, har även varit duktig och laddat på min mobil med pengar, så nu kan jag ringa! Har nog inte haft pengar att ringa för på min mobil på ca 2 år ?

Godnatt!

gammal bild, skratta inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0