Värk..

Godkväll!

Efter mötet med min handledare och lärare så fick jag sitta och vänta i två timmar hos min farmor och farfar eftersom jag inte får gå och det är en bit hem till mig från centrum, väl där hemma så började min bedövningsspruta släppa. Så ja, nu har jag jätte ont. Hur fan ska jag kunna jobba imorgon ? Får se hur det kommer gå. Fick iaf börja vid 20 över sju, så en sovmorgon på 45 minuter blir det nog, inte så mycket, men även dom minsta sovmorgnarna är guldvärda för en morgontrött människa, haha.
Nu sitter jag i sängen med den bärbara och har precis kollat färdigt missade paradise hotel avsnitt, så nu ska jag ut och umgås med familjen lite, och dricka något varmt och ta mig något att äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0