1 oktober, och hösten är här.

Regn, kallt och oktober månad, det märks att hösten börjar komma. Jag gillar inte hösten så värst mycket, och inte vintern heller, det är för kallt för mig. Men jag måste ändå erkänna att hösten och vintern är mysig då man kan använda tjocka stickade koftor och varma halsdukar. Det är också mysigt på kvällarna när det är mörkt ute, och så ligger man i soffan i mys kläder, med en filt och varmt te, och kollar på en film.
det här hösten kommer bli mysig känner jag på mig, för den får jag dela med oskar ♥  och det säger jag som älskar sommaren.

här kommer några mysiga koftor från gina!

199 kr

149 kr

visst ser dom härliga ut ?
reminder to myself: måste köpa in nya stickade koftor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0