ibland så förstår jag inte..

när jag ser tjocka barn så förstår jag inte hur dom kan se ut så? Dom är unga och borde inte behöva se ut så. Tycker det är fel när föräldrarna inte har koll på vad dom äter, utan proppar i dom mc donalds istället för en sallad t.ex.
När jag får barn ska jag ha koll på vad mina barn äter, och försöka se till att dom äter bra. För jag har hellre ett smalt välmående barn som äter ett äpple, än ett knubbigt barn som ser olyckligt ut när det inte har fått äta på en halv timma. Okej, jag äter själv donken ganska ofta om det finns i närheten, men då motionerar jag efter. dels för att inte gå upp i vikt och för att må bättre psykiskt. för jag är lyckligare smal, ärligt, skulle aldrig kunna tänka mig själv lycklig som tjock.

hemskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0