HELLO EVERYONE

Jätte dålig update i helgen, men nu ska jag göra en sammanfattning av den här helt underbara helgen!

I fredags så var det skola och sen åkte jag till älskling. När jag kom så köpte vi godis och lite. Sedan åkte vi hem till han och sen vart det mys för hela slanten!
Lördags så chillade vi och gick på ett kalas. Sen vid fyra åkte vi hem till mig med mamma och pappa. På kvällen åt vi på baren och sedan kollade vi på millenium och myste.
Idag tog vi en ordentlig sovmorgon och har bara njutit av det helt fantastiska vädret. 18 grader varmt är inget man klagar över! Vi har varit och fikat hos farmor också, men kom hem därifrån för ca 40 minuter sen. Men nu är älskling på väg hem, buhu, och jag sitter nu och kollar på wipeout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0