21 januari

Hejsan!

Feber, ont i magen och huvudet, så idag är jag hemma.
Vaknade vid halv åtta då min gulliga pojkvän ringde och väckte mig, men har inte orkat blogga förens nu eftersom jag är sjuk.
Nu sitter jag och kollar på Fåfänga till färbannelse. Ett ganska bra program faktiskt. Men tycker synd om kvinnan som dog när hon skulle göra en skönhetsoperation pga, att den som gjorde skönhetsingreppet på henne gav för mycket smärtstillande så att hjärtat stannade.. Aja, nog om det! Mitt paket från H&M har kommit idag iaf, så det blir att tvinga lillebror att hämta ut det när han kommer hem från skolan. Can't wait to see the new things! Ska nog försöka masa mig upp ur soffan nu och gå och göra nudlar. I'm sooo hungry!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0