Fredag och lördag

Ska ta en snabb uppdatering om gårdagen:
Gick upp vid halv nio och packade ner allt jag skulle ha med mig till hagadal, rakade benen, fixade mig och sedan åkte med bussen till hultsfred. I hultsfred väntade moster, linnea och hugo på mig, och vi gick sedan och fikade. Jätte mysigt! Eftersom hagadal inte öppnade förens 1 och vi hade fikat färdig vi 10 över 12 så tog vi en runda i lite affärer. Efter badet åkte vi och handlade lite sen släppte moster av mig vid stationen där jag satte mig och väntade på älskling som kom med en buss :) När han väl hade kommit satte vi oss på bussen hem till mig. Aja, vi kom hem, kollade på lets dance och åt dipp med morötter och gurka, mys! Efteråt kollade vi film och sedan la oss för att sova.

Dagen:
Gick upp vid halv elva och kollade lite på tv. Efter ett tag började jag med att göra frukost till älskling, nudlar! Hihi. Han kom upp, åt, och sedan gick vi ut för att han skulle fotografera lite. Nu sitter vi här och tar det lite lugnt, älskling ska hjälpa mamma med maten, hehe. Aja, orkar inte skriva mer, hörs senare, kanske :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0