Godkväll

Vad gör alla ? Själv sitter jag och småglor på alpint på tvn samtidigt som jag kollar på kläder på datorn. Här gör man inte en sak inte! Haha.. Ska nog gå och fixa kvällsmat nu och sedan små plocka lite i rummet innan jag tar två panodiler och sover. Känner mig inte så värst pigg, så bäst att lägga sig tidigt! Skulle lagt upp en ögon make, men sen krånglar den ena bilden på hur resultatet blir så får lägga in den senare eller imorgon! Håll utkik! Nu ska jag gå och äta, bye

Kul bild down under!

ser ut som jag har påsar under ögonen under vänstra ögat! Haha


Kommentarer
Postat av: malin

söt du är :)

2010-01-12 @ 21:54:34
URL: http://maolineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0