Kom fram, kära bikiniöverdel

Sitter för stunden och lyssnar på lasse och dricker ett glas citronmix, mums ♥
Funderar också på vart jag kan ha lagt min svarta bikini överdel som jag behöver tills imorgon.. Moster tyckte att jag kunde hänga med henne, linnea och hugo o bada imorgon, och då tänkte jag: What the hell, its gonna be fun! Så då bestämde vi att jag skulle med. Och då är ju överdelen behövande.. Haha..
Ska rota igenom hela rummet igen och förhoppningsvis hittar jag den! Talk to you later

Kommentarer
Postat av: jennelie

Bada i hagadal? Jag ska med mamma och simma imorgon mitt på dagen, så då kanske vi ses :D

2010-01-07 @ 17:24:14
URL: http://jenneliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0