Smelling good and feeling clean

Kom precis ut från badrummetmed håret inlindat i en handduk efter att ha tagit en varm dusch och gjort en hårinpackning. Så nu luktar mitt hår mumsigt! Ska ta och föna håret nu, om min hårfön vill fungera det vill säga. Min hårfön har nämligen en egen vilja, haha.. Sen efter det ska jag prata med älskling, smörja in ansiktet, borsta tänderna och sedan placera huvudet på kudden och försöka sova. Hade tänkt mig att försöka somna innan elva idag, vi får se hur det går! Jag lägger mig tidigt men ligger sedan bara och vrider mig i sängen, så närmare halv ett har klockan hunnit bli innan jag har somnat dom två sista dagarna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

är den hårinpacknigen bra eller? vart kan man köpa de isåfall?

2010-01-14 @ 18:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0